فیشیال (پاکسازی پوست)

فیشیال (پاکسازی پوست)

‌فیشیال روشی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست

فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1-2 ساعت انجام می‌شود و می‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوش‌های سرسیاه یا کومودن را از بین ببرد. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیشیال علاوه بر ایجاد حس آرامش عمیق و تخلیه تمام استرس های بدن و افکار و فشارهای روحی روانی، می تواند مشکلات پوست مثل خشکی بیش از حد، چربی زیاد، کدر بودن پوست، جوش های زیر پوستی و جوش های سرسیاه، آکنه های فعال و خستگی پوست را برطرف کند.

فواید فیشال برای پوست

1- آبرسانی طبیعی پوست
استفاده از دستگاه رطوبت‌ساز را برای افزودن رطوبت به هوا در راستای کمک به آبرسانی بیشتر به پوست توصیه می‌شود.
2- ایجاد احساس آرامش
بسیاری از مردم استفاده از فیشیال صورت را به عنوان راهی برای آرام و ریلکس شدن توصیف می‌کنند. همچنین از ماساژ و بخور برای کاهش استرس استفاده می شود.
3- افزایش اثربخشی کرم‌ها، سرم‌ها و ماسک‌های زیبایی
استفاده از دستگاه های جوانساز فیشیال باعث افزایش دمای پوست شود، این کار می‌تواند سبب افزایش جریان گردش خون گردد. با افزایش گردش خون، محصولات مورد استفاده برای صورت به سهولت بیشتری از حائل پوست عبور می‌کنند.

جوانسازی با فیشیال

فیشیال در چندین مرحله انجام می پذیرد که معمولا شامل مراحل پاکسازی، ماساژ، لایه برداری، ماسک گذاری و جوانسازی با دستگاه و انجام RF بدون سوزن، آبرسانی اولتراسونیک و میکرودرم و ماسک گذاری و ماساژ دور چشم می گردد.

طی این مراحل چند لایه سلول های مرده سطح پوست که لایه شاخی پوست را تشکیل می دهند، برداشته می شود و به طبع آن چروک ها و لک های سطح پوست کاهش یافته و پوست نرم و لطیف و شاداب می شود.

این روش مراقبتی بی نظیر بهتر است هر 4-6 هفته یکبار انجام شود.

دستگاه هیدروفیشیال هات بابل

در کلینیک صدف از بروزترین و جدیدترین دستگاه جوانساز فیشیال استفاده می شود. کارایی های این دستگاه شامل موارد زیر می باشد:

1- اسپری اکسیژن

2- آبرسانی اولتراسونیک

3- میکرودرم

4- مزوتراپی بدون سوزن

5- RF بدون سوزن

6- چکش سرد و ماساژور گرم

7- ماساژور دور چشم

ماساژ پوست با روغن ها و لوسیون های مخصوص باعث لیفت پوست شده و چروک ها را باز می کند، همچنین از شکنندگی پوست و ایجاد چروک های بیشتر در آینده جلوگیری می کند.

با تکرار ماساژ تخصصی پوست، می توان فرم بهتری به گونه ها، فک و غبغب داد و از افتادگی پوست این نواحی جلوگیری کرد.

طراحی مراحل فیشیال با توجه به نوع پوست شما

در فیشیال ابتدا پوست شما به کمک پاک کننده ها و شوینده های برند Thalgo تمیز شده و شسته شده و آثار آلودگی و باقیمانده لوازم آرایش که در منافذ پوست نفوذ می کند، پاک می شود.

سپس با توجه به سن و نوع پوست شما و میزان چربی آن، لایه بردار مناسب انتخاب شده و به شکل غیرتهاجمی و ملایمی لایه ای از پوست برداشته می شود. اینکار باعث خونرسانی بهتر به سطح پوست شده حالت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

انتخاب تمام محصولات از لاین های تخصصی Thalgo انجام شده و برای هر فرد متناسب با نوع و مشخصات پوستش پلن درمان طراحی می شود.

ماسک گذاری

یکی از مراحل تاثیرگذار و لذت بخش فیشیال ماسک گذاری است. با توجه به نیاز پوست از ماسک های آبرسان، تغذیه کننده، ضد جوش، کنترل کننده چربی، روشن کننده لک و … می توان استفاده کرد.

ماسک جلبک یکی از محبوبترین مراحل فیشیال است. این ماسک طبیعی و آنتی باکتریال باعث ایجاد تعادل چربی های پوستی شده، چربی های زیرپوستی و رسوبی را کاهش می دهد، لک ها را کمرنگ می کند و باعث روشن وشفاف شدن پوست می گردد.

برای ایجاد بالانس در پوست های مختلط به کمک شوینده ها و لوسیون های مخصوص چربی پوست متعادل می شود و سپس میکرودرم با درجات مختلف روی نواحی متفاوت پوست انجام می پذیرد.

میکرودرم باعث لایه برداری و کاهش چربی رسوبی و انباشته شده زیر پوست می شود و همین امر از ایجاد جوش های زیر پوستی و جوش های چرکی در آینده جلوگیری می کند.

میکرودرم علاوه بر آن شفافیت، روشنی و لطافت خاصی به پوست می دهد و جذب کرم های ترمیم کننده، آبرسان و ترمیم کننده را بهبود می دهد. پس از انجام میکرودرم پوست درخشش ویژه ای پیدا می کند.

به کمک هندپیس اولتراسونیک دستگاه هیدروفیشیال، ژل های آبرسان قوی جذب پوست داده می شود. این آبرسانی عمقی چیزی بیش از کرم های مرطوب کننده یا آبرسان رایج هستند.

آسکوربیل فسفات منیزیم، یکی از مشتقات ویتامین C مورد استفاده در مراقبت از پوست است که اثر آبرسانی روی پوست دارد. از دست دادن آب از طریق اپیدرمی را کاهش می‌دهد و به پوست شما اجازه می‌دهد رطوبت را بهتر حفظ کند.

آبرسانی عیق اولتراسونیک به کمک ژل های هیدرودرمی و دستگاه هات بابل انجام می شود و لطافت و رطوبت پوست را بالا می برد.

انجام RF بدون سوزن علاوه بر اینکه درد ندارد و حس ناخوشایندی در پوست ایجاد نمی کند، از شلی و افتادگی پوست صورت مخصوصا در نواحی اطراف چشم، گونه، فک و گردن جلوگیری می کند و حس شادابی و طراوت بی نظیری به پوست می دهد.

معمولا زیباترین عضو صورت چشم‌ها هستند که گویای بسیاری از احساسات و حالات روحی آدمی، سلامتی و یا بیماری ما هستند. از آنجا که چشم‌ها تأثیر زیادی در زیبایی صورت دارند و علاوه بر آن از مهم‌ترین اعضاء بدن هستند، مراقبت از آن‌ها امری ضروری ست.
فیشال تخصصي دورچشم جهت کاهش تیرگی،گودی و چین و چروک و نهایتا شادابی پلک و دور چشم شما می تواند بسیار موثر باشد.

در کلینیک صدف علاوه بر استفاده ژل های مخصوص و ماسک تخصصی دور چشم، ماساژور هدفمندی برای آبرسانی و ایجاد کشیدگی بیشتر بر پلک به کار می رود که با سه روش فشار، گرما و ویبره، مواد موثره ژل و ماسک را جذب پلک چشم می دهد.

در فیشیال دور چشم از ژل های آبرسان و انرژی بخش و ماسک مخصوص دور چشم استفاده می شود.

برای اثربخشی صد در صدی مواد و محصولات استفاده شده در اطراف چشمها، ماساژور مخصوص دور چشم به کار می رود تا میزان جذب محصولات بالا رود.

استفاده از ماساژور چشم تجربه بی نهایت خاص و آرامش بخشی است که باعث کاهش استرس و بالا رفتن انرژی روحی و روانی شما می شود.

توصیف لذت ماساژ چشم با کلمات امکان ندارد و اکثر کسانی که خدمات فیشیال دریافت می کنند، مرحله ماساژ چشم را به تمام مراحل دیگر ترجیح می دهند و بیشتر دوست دارند.

یکی از بدنماترین بخش های مشکلات پوستی ایجاد جوش های سر سیاه است. این نوع جوش‌ها بر روی سطح پوست، سیاه به نظر می‌رسند و به دلیل مسدود شدن فولیکول مو با چربی یا سلول‌های مرده پوست ایجاد می‌شوند. این نوع جوش که به نام “کومدون باز” شناخته می‌شود، معمولا به‌صورت نقاط کوچک سیاه بر روی پوست دیده می‌شود. دانه‌های این نوع جوش روی سطح پوست باز هستند و پوست اطراف آن نیز معمولا رنگ و حالتی طبیعی دارد و دردناک نیست. رنگ سیاه این جوش‌ها ناشی از گرفتگی فولیکول‌های مو است. جوش‌های سرسیاه را می‌توان با فشار دادن از بین برد. اما توصیه می‌کنیم که این کار را امتحان نکنید. چراکه این کار باعث زخم شدن پوست و درنهایت باقی ماندن جای جوش خواهد شد.

در طی مراحل فیشیال به راحتی منافذ باز شده و چربی های اضافه که به شکل جوش های سر سیاه دیده می شوند تخلیه می گردد.

فرم درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *