لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است بنابرین در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است. این روش مدرن، باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی می شود و پوستی نرم و شاداب و زیبا برای شما به ارمغان می آورد.

عملکرد دستگاه لیزر بدین صورت است که نور لیزر هر چیزی را که تیره‌رنگ باشد حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.​

دستگاه لیزر موهای زائد اکسنتو 2022

دارای دو طول موج الکساندرایت و اندیاگ

عملکرد شاتی و بدون تماس با پوست

دارای ایر کولینگ جداگانه برای جلوگیری از سوختگی و درد

دارای سریعترین نتیجه ممکن و پاسخ گیری بین 3-5 جلسه

کاملا امن و بدون عارضه حتی برای پوست های تیره

کمک به جوانسازی و قوام پوست

از بین بردن رگهای وارسی

برداشتن خال، زگیل، ضایعات عروقی و …

نحوه عملکرد اپراتور لیزر در تاثیرگذاری دستگاه بسیار موثر است. تنظیم میزان انرژی ورودی به پوست و انتخاب لنز و قدرت نفوذ لیزر برای انواع پوست با رنگهای مختلف بسیار مهم است و اگر اپراتور تنظیمات دستگاه را درست و اصولی رعایت کند، نه تنها شاهد عوارضی همچون درد و سوختگی نیستیم، بلکه شاهد اثربخشی سریع و از بین رفتن موهای زائد خواهیم بود.

موی صورت خانم ها


عدم تعادل هورمون‌‌‌های جنسی، ممکن است باعث ایجاد اختلال در قاعدگی، چاقی، ناباروری و هیرسوتیسم یا پرمویی شود. درمان این سندرم بیشتر بر از بین بردن اختلالاتی مثل نازایی، چاقی، آکنه و رشد غیر طبیعی موهای زائد، متمرکز است. معمولا پزشک تغییر در سبک زندگی و مصرف دارو را تجویز می‌کند. پس از اقدام برای درمان سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، می‌توانید برای از بین بردن موهای زائد اقدام کنید. بعد از چند جلسه لیزر دیگر موی زائدی در آن ناحیه نخواهد رویید. ‌

پس از مطمئن شدن از تنظیم هورمون های بدن و هورمون های زنانه، اقدام به لیزر موهای ناشی از هیرسوتیسم می کنیم.

این موها بعلت زبر و ضخیم بودن به لیزر حساس هستند و به راحتی از بین می روند ولی ممکن است روند درمان طولانی تر و تعداد جلسات لیزر کمی بیشتر از سایر افراد باشد ولی در نهایت نتیجه بسیار عالی خواهد بود.

آیا برای از بین بردن موهای کرکی راهی هست؟
بله، به وسیله انتخاب دستگاه مناسب

پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد این ناحیه در زیبایی صورت اثرگذار هستند. به همین دلیل افراد مختلف روش‌های متفاوتی را برای از بین بردن موهای صورت انتخاب می‌کنند. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت از موثرترین روش‌های موجود است.

البته اثرگذاری لیزر موهای صورت به ویژگی‌هایی زیر بستگی دارد.
🔻رنگ پوست روشن
🔻موهای زائد ضخیم و تیره رنگ (که به موهای مردانه معروف هستند)
یا به بیان دیگر بین رنگ مو و رنگ پوست کاندیدای ایده‌آل لیزر موهای زائد، باید کنتراست یا اختلاف مناسبی وجود داشته باشد. لیزر موهای زائد برای کسانی که موهای نازک، بور یا کرکی شکل دارند، مانند سایر تیپ های پوستی و مدل موی زائد تاثیر ندارد..

ویژگی های پوست و موی شما مثل رنگ و ضخامت آن، همچنین خصوصیات فنی دستگاه لیزر و طول موجی که برای لیزر به پوست می تاباند، بر روی میزان اثرگذاری لیزر و رفع کامل موهای زائد موثر است.

هرچه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد، دستگاه مناسب تری را برای لیزر موهای خود انتخاب می کنید.

دستگاه لیزر اکسنتو 2022


دستگاه لیزر اکسنتو از جدیدترین دستگاه ها برای رفع دائمی موهای زائد می باشد. بزرگترین مزیت این دستگاه لیزر، طول موج Alex و طول موج Nd-Yag است که روی تمام انواع پوست، به ویژه پوست های برنزه و تیره به شیوه ای موثر عمل می‌نماید و این قابلیتی است که سایر دستگاه ها قادر به انجام آن نیستند. از مزیت‌های دیگر این دستگاه همزمان و علاوه بر لیزرموهای زائد شامل موارد زیر است:
1- از بین بردن رگ های عنکبوتی مانند رگهای واریسی
2-  موثر بر آکنه و جوش‌های فعال
3-  رفع کک و مک

4- جوانسازی و سفت کردن پوست و کمک به افزایش قوام آن

اگر اطلاعات کافی راجع به تمام دستگاه های لیزر ندارید، می توانید مدرن ترین و به روزترین دستگاه لیزر2022 را انتخاب کنید و با خیال راحت اقدام به از بین بردن موهای زائد نمایید.

جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، طوری طراحی شده که طول موج مناسب (الکس و اندیاگ) برای اثرگذاری بر تمام انواع پوست و مو را دارد.

دستگاه اکسنتو 2022 شاتی عمل می کند و هیچگونه تماسی با پوست بدن ندارد.

این دستگاه لیزر همراه با دستگاه کولینگ جداگانه است تا سوختگی و درد هنگام لیزر را کاملا از بین ببرد.

اثرگذاری بی نظیری دارد و طی 3-5 جلسه کاملا موها را از بین می برد.

نکات مهم قبل و بعد از لیزر

  1. باید ناحیه مورد نظر را یک روز  قبل از انجام لیزر، شیو کنید.
  2. باید حتما از عینک محافظی که داده می شود استفاده نمایید.
  3. از شما خواسته خواهد شد تا هر ناراحتی که در مورد لیزر موهای زائد دارید بیان کنید (حتما درد خود را بروز دهید) تا تنظیمات لیزر برای شما آسان تر و با تاثیرتر باشد.
  4. تا سه روز اول پس از لیزر موهای زائد از رفتن به سونا و استخر دوری کنید.
  5. حداقل یک هفته بعد از لیزر در معرض نور شدید آفتاب قرار نگیرید.

فرم درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظرات (6)

  1. سوفیا

    من در کلینیک شما لیزر انجام دادم و واقعا راضی هستم. با اینکه بارها با دستگاه های دیگه در کلینیک های دیگه لیزر کرده بودم و نتیجه نگرفته بودم ولی با سه جلسه لیزر در کلینیک شما کاملا موها از بین رفت.

  2. نسرین

    توضیحاتتون عالی بود .من تو کلینیک شما کار انجام دادم خیلی عالی بود

  3. فاطمه

    من یکی از مراجعین کلینیک شما هستم از خدمات لیرز تون خیلی راضی هستم و به دوستانم هم کلینیک شما رو معرفی کردم🙏❤️

  4. سپیده قاسمی

    من تو کلینیک شما لیزر انجام میدم و از دستگاه جدیدتون واقعا راضی هستم ممنون از توضیحات مفیدتون

  5. سپیده قاسمی

    من تو‌کلینیک شما ایزر انجام میدم دستگاه جدیدتون واقعا عالی هستش ممنونم از توضیحات مفیدتون

  6. Roya shahi

    با ۵ جلسه حدود ۸۰ درصد موهای بدنم از بین رفت و الان فقط برای شارژ مراجعه میکنم
    واقعا ممنون

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *