پی آر پی (PRP )

پی آر پی (PRP )

در روش پی آر پی خون فرد گرفته شده و در کیت های مخصوص ریخته و در دستگاه قرار داده می شود. بدین ترتیب اجزای مفید خون مثل پلاکت، پروتئین ها و پلاسمای خون جداسازی شده و به منظور ترمیم و نوزایی سلول های آسیب دیده بدن، دوباره به خود شخص، در ناحیه مورد نیاز تزریق می گردد.

این روش کاملا ایمن، بی خطر و بدون عوارض است و چون از خون بدن خود شخص استفاده می شود هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. اثرات پی آر پی طولانی مدت است و در صورت تکرار بسیار بسیار موثر خواهد بود.

یکی از جدیدترین راه های جوانسازی پوست، استفاده از پلاکت های خون خود شخص است. پلاکت ها باعث رشد و تکثیر سلول های پوست شده و در بافت تزریق شده موجب افزایش تولید رشته های کلاژن و الاستین می گردد.

کاربرد پی آر پی برای جوانسازی پوست صورت، گردن، دست ها و بدن و همچنین تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنهاست.

همچنین به کمک پی آر پی جای جوش و اسکار بریدگی و جای بخیه و جراحی بهبود پیدا می کند.

پی آر پی یکی از موثرترین روش ها برای روشن سازی پوست و کاهش چین و چروک اطراف چشم است.

یکی از موثرترین نواحی تزریق پی آر پی، استفاده از آن به منظور کاهش پف، تیرگی، گودی و چین و چروک اطراف چشم هاست.

با توجه به میزان مشکلات و عمق چروک ها، تعداد جلسات پی آر پی برای هر شخص متفاوت خواهد بود. در صورت تکرار جلسات پی آر پی بین دو تا سه ماه بعد تغییرات ملموسی در ناحیه اطراف چشم دیده می شود.

برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش آن، ایمن ترین راه استفاده از پی آر پی و مزوتراپی است تا با افزایش املاح و مواد مغزی و پلاکت ها در سطح پوست سر، فولیکول های مو تغذیه شده و از ریزش آنها یا نازک شدن و خرد شدن ساقه مو جلوگیری گردد.

پس از چند جلسه مزوتراپی و پی آر پی، ریزش مو کاملا قطع می شود و به دلیل تقویت فولیکول موها، شاهد رویش مجدد مو و افزایش حجم و پرپشت شدن آن خواهیم بود.

برای دریافت نتایج حداکثری از پی آر پی، می توان این روش را در کنار روش های دیگر جوانسازی مثل تزریق مزوژل و مزوتراپی استفاده کرد تا تاثیرات یکدیگر را تقویت کنند و ماندگاری درمان را افزایش دهند.

فرم درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *