تزریق بوتاکس تزریق ژل مقالات

برای جوانسازی بوتاکس بهتر است یا فیلر

برای جوانسازی بوتاکس بهتر است یا فیلر

از موثرترین کارهای جوانسازی تزریق بوتاکس و فیلر است که اگر درست و به جا توسط متخصص انجام شود، دارای عوارض و مشکلات عدیده نخواهد بود. بوتاکس و فیلر معمولا محدودیت سنی خاصی ندارد و بعد از 18 سالگی و در صورتی که فرد حساسیت و بیماری های زمینه ای نداشته باشد قابل استفاده است.

مساله اساسی اینست که نباید این دو درمان زیبایی به جای هم به کار گرفته شود. مثلا برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، خطوط افقی و عمودی پیشانی باید از بوتاکس استفاده کرد تا حالت چهره غیرطبیعی و نامتناسب نشود. اما گاهی اوقات برای از بین بردن خطوط بسیار عمیق پیشانی مثل خط اخم که بین دو ابرو شکل می گیرد، بوتاکس به تنهایی پاسخگویی از بین بردن چین و چروک نیست و در این موارد می توان کمی فیلر در ناحیه مورد نظر تزریق کرد تا فرو رفتگی و تحلیل پوست جبران شود.

از طرف دیگر برای از بین بردن چروک های عمیق خط خنده و اطراف لب به هیچ وجه نباید از تزریق بوتاکس استفاده کرد چون فرم صورت و زیبایی طبیعی چهره را از بین می برد و حالت مصنوعی و ناخوشایندی به ظاهر شخص می دهد، در این حالت با روش های مختلف جوانسازی با دستگاه مثل RF فرکشنال حالت الاستیسیته و قوام پوست بازیابی شده و میزان سنتز رشته های کلاژن افزایش می یابد، اگر این اقدامات تاثیر گذار نبود تزریق فیلر بهترین روش برای محو کردن آثار پیری روی پوست می باشد.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ها:

تخفیف نوروزی

درخواست مشاوره

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .