کاشت ابرو مقالات

مراقبت پس از کاشت ابرو

مراقبت پس از کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو باید تا چند روز مراقبت های خاصی صورت گیرد تا عمل پیوند مو در ناحیه ابرو به خوبی انجام شود و سلول های مو در پوست محل جدید پذیرفته شوند.

در هفته اول باید از انجام کارهایی همچون ورزش سنگین، شنا، استعمال دخانیات، آرایش و دستکاری ابرو و کندن دلمه های روی پوست ابرو اجتناب کرد.

در این فاصله مصرف آب فراوان، آبمیوه طبیعی، میوه ها و سبزیجات تازه توصیه می شود. همچنین بهتر است هر روز حداقل نیم ساعت پیاده روی سبک ( در منزل) انجام دهید.

نباید ابروها مسقیما زیر فشار آب دوش حمام قرار گیرند یا با دست روی آنها کشیده و محکم شسته شوند و باید با ملایمت و به نحوی که پزشک به شما آموزش می دهد با آبپاش شستشوی ابرو انجام شود. همچنین در ناحیه ابرو از پمادهایی که دکتر تجویز می کند استفاده کنید.

ریزش ابروها پس از کاشت، امری طبیعی بوده هر چند برای همه افراد این اتفاق نمی افتد. اما در صورت ریزش ابرو باید بدانید که ساقه ابرو می افتد و ریشه و فولیکول آن در زیر پوست در جای خود ثابت است و پس از مدتی که خونرسانی توسط شبکه مویرگی برقرار می شود، ساقه موهای ابرو مجددا رشد می کند و بصورت اولیه ( پس از کاشت) باز می گردد.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخفیف ها:

تخفیف نوروزی

درخواست مشاوره

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .